Wednesday, September 7, 2011

Takde Bakat Agaknye...

Aku rasa..
Aku takde bakat utk mengajar subjek PJ kat skolah rendah... :(


Semalam..
Anak2x murid kesayangan tu jd makin hyperactive yg melampau plk.. byk sgt makan biskut raya kot..? huhu..

Esok,
Lecturer nk dtg observe.. risau.. risau yg teramat sgt dh ni..

Petang tadi..
Mintk pendapat guru pembimbing aku.. Cikgu Saad (bukan nama sebenar).. hampir2x nk menitik air mata jgk td.. mata dh bergenang dah.. nasib x jatuh je air mata tu.. nasib boleh cover lg.. huhu..

Aku rasa aku dah cukup garang dah.. tapi budak2x tu tak takut pun.. beza sangat ngan Cikgu Saad.. diorg nampak je Cikgu Saad lalu, terus bertukar rupa.. huhu..

Ikut hati nak je wat stail PT (physical training) aska.. nak garang lebih2x.. tapi bila tengok muka comel diorg, rasa tak sampai hati pulak nak marah.. huhu

Esok..
Aku nak try lg.. nak try cara yang Cikgu Saad cadangkan tadi.. harap2x menjadi lah..

Man Jadda Wajada, Wa Man Kasala Khosiro..

InsyaAllah..

2 comments: